خبرنامه

۱۷ بنیانگذار استارت آپ به ما می گویند: آنچه آرزو می کردم که می دانستم

اگر شما تصمیم بگیرید که از شغل "واقعی" به نفع راه‌اندازی شرکت خود صرف‌نظر کنید، باید حداقل تعداد کمی از اشتباهات تازه‌کارها را انجام دهید. اگر خوش‌شانس باشید، اغلب آنها چیزهایی هستند که آسان است و میتوانید از آن‌ها یاد بگیرید. اما اغلب کارآفرینان در درک این موضوع موافق هستند که چیزهایی وجود دارند که بهتر است برای آن‌ها آماده باشید. واپس نگری قطعا ۲۰ / ۲۰ است - به خصوص وقتی که شما رئیس هستید.

اگر شما تصمیم بگیرید که از شغل “واقعی” به نفع راه‌اندازی شرکت خود صرف‌نظر کنید، باید حداقل تعداد کمی از اشتباهات تازه‌کارها را انجام دهید. اگر خوش‌شانس باشید، اغلب آنها چیزهایی هستند که آسان است و میتوانید از آن‌ها یاد بگیرید. اما اغلب کارآفرینان در درک این موضوع موافق هستند که چیزهایی وجود دارند که بهتر است برای آن‌ها آماده باشید. واپس نگری قطعا ۲۰ / ۲۰ است – به خصوص وقتی که شما رئیس هستید.

 

برای اینکه اطلاعات بیشتری پیدا کنیم، از گروهی از کارآفرینان موفق خواستیم تا چیزی را که آرزو می‌کنند قبل از شروع شرکت‌های خود بدانند، به اشتراک بگذارند. این درس‌ها را در نظر بگیرید که شما مجبور نیستید روش سخت را یاد بگیرید.

 

 

 

  1. راه اندازی یک کسب و کار استرس زا است

من به اندازه کافی فکر نمی‌کنم که مردم در مورد چالش‌هایی که با شروع یک کسب‌وکار و اینکه ما اغلب هویت خود را به موفقیت و مبارزات خود گره می‌کنیم صادق باشند. ای کاش می‌دانستم که افراد با ذهنیت را از در دور کنم و ابزارهای تمدد اعصاب را زود پیدا کنم. خیلی کم‌تر استرس داشتم.”

* Darrah Brustein، امور مالی و حقوق کودکان | Equitable Payments

 

 

 

۲. از تمام T و I های خود عبور کنید

در هنگام ساخت یک شرکت در طول مدت طولانی، مهم است که همه ساختارهای قانونی که به حاکمیت شرکتی وارد می‌شوند را بدست آوریم و همه اسناد قانونی خود را در اختیار داشته باشیم.”

—Dan Price, پرداخت پایه

 

۳. گذر از آن تقریباً شما را می کشدمهم نیست که چه کار می‌کنید، این کار را از طریق آن انجام خواهید داد. چیزی که باعث مرگ شما نمی‌شود، شما را قوی‌تر می‌کند. چیزی که آنها به شما نمی گویند این است که تقریباً شما را می کشد. ”

– تایلر آرنولد، شرکت SimplySocial

 

۴. به چیزهای کوچک توجه کنید

همانطور که ما به توسعه محصول خود براساس بازخورد مشتری ادامه می‌دهیم، متوجه شدم که چیزهای کوچک تاثیر بزرگی بر روی خط پایین شما دارند. به عنوان مثال، چیزی به اندازه یک پیام ساده به مردم اطمینان می‌دهد که شما نمی‌توانید اطلاعات خود را وقتی که امضا می‌کنند به میزان کمی افزایش دهند، به آن‌ها بفروشید.”

اندی Karuza، brandbuddee

۵. مشتریان را در حال خرید نگه داریداولین مدل تجاری ما یک قرارداد یک طرفه بود و من متوجه شدم که با توجه به هزینه تبلیغات ، مشتریان یکبار برای توجیه هزینه کافی نیستند. اکنون ما این امکان را داریم که در طول عمر مشتری که در مدل ما ساخته شده است ، چندین تراکنش انجام دهیم.- درک کاپو ، مرحله بعدی چین

۶. کمک گرفتن سخت است

هنگامی که شما برای اولین بار شرکت خود را راه اندازی می کنید ، همه هیجان زده و آماده کمک هستند. سپس وقتی نوبت به تکیه بر آنها یا معرفی آنها می رسد ، همه چیز بیشتر طول می کشد و شما از برخی افراد خبری نمی گیرید. پشتیبانی صوتی آسان است ، اما وقتی لاستیک ها به جاده می رسند ، به راحتی خواهید یافت که چه کسانی می توانند و نمی توانند در تجارت کمک کنند. امیدوارم این کار شما را متوقف نکند! “- دنبال کوهن ، Launch.it7. هوشمندانه کار کردن به شما کمک می کند تا زنده بمانیدای کاش می دانستم که برای زنده ماندن به عنوان یک کارآفرین کار هوشمندانه تر و نه بیشتر ضروری است. شما می توانید با کار سخت در دنیای شرکت ها به این نتیجه برسید ، اما بدون کار هوشمندانه مدت زیادی در مالکیت مشاغل کوچک دوام نخواهید آورد.- اندرو شراگ ، مالی شخصی که پول خرد می کند

۸ . برای ضعف های خود استخدام کنید

با خود صادق باشید از مردم بپرسید که احساس می کنید در چه چیزی بد هستید و سپس افرادی را استخدام کنید که در این کارها مهارت دارند. “- Jared Reitzin ، MobileStorm Inc.

۹. بر روی محصول اصلی تمرکز کنید          اکثر استارت آپ ها دارای یک چشم انداز عالی و یک ایده عالی هستند: “این عالی خواهد بود و ما ایده ها و ویژگی های زیادی در این استارت آپ داریم.” فقط بر روی محصول یا کسب و کار اصلی تمرکز کنید ، آن را بسازید و از آنجا خارج شوید! خوب است که تصویری بزرگ از جایی که باید بروید داشته باشید ، اما سپس هر یک از ویژگی ها یا خدمات را یک به یک قطع کنید تا به حداقل محصول اصلی برسید. “- توماس کیلدگارد ، SplashPost10. برای فداکاری آماده باشیداگر در ساختن یک شرکت بزرگ و ماندگار جدی هستید ، باید مایل باشید که برخی چیزها را فدا کنید. تعطیلات در سال اول به احتمال زیاد یکی از این موارد خواهد بود ، بنابراین قبل از شروع ، یکی از آن را بگیرید! “- رونی کاسترو ، ایوان۱۱. موسس بودن تنهاستبنیانگذار بودن بیشتر اوقات افسرده کننده و تنهاست. اما پس از آن ، لحظاتی نیز وجود دارد که همه چیز در کنار هم قرار می گیرد و احساس رضایت بیشتری در جهان وجود ندارد. آماده باشید تا احساسات غلتکی را تجربه کنید و مطمئن شوید که از یک ساختار حمایتی و روال ورزشی برای گذراندن دوران تاریک برخوردار هستید. “- اریک بان ، رسانه Hustle Con12. بر طاقچه تمرکز کنیدوقتی اکثر افراد یک کسب و کار راه اندازی می کنند ، فکر می کنند بزرگ هستند. از نظر اهداف هیچ مشکلی وجود ندارد ، اما عدم تمرکز زیاد بر روی خدمت رسانی به مخاطبان کوچک هنگام شروع کار می تواند در واقع مانع رشد شود. بسیاری از مردم سعی می کنند خدمات یا راه حل های زیادی را به افراد زیادی بفروشند ، نه چند پیشنهاد برای یک طاقچه بسیار خاص. با تبدیل شدن به یک فوق العاده ستاره ، می توانید سریعتر رشد کنید. “- مایکل کوستیگان ، متخصص رهبری جوانان ۱۳. استخدام افراد بزرگ دشوار است.پیدا کردن افراد بزرگ بسیار دشوار است ، چه برسد به استخدام آنها. تفاوت بین امید به ایجاد یک فرهنگ عالی از افرادی که ندیده اید و داشتن یک شبکه شخصی از بهترین افراد ، کلید موفقیت در شروع کار است. قبل از راه اندازی شرکت خود ، وقت خود را صرف آشنایی با افراد بزرگتر در نقش های کلیدی کنید. “-شرام فولادگر مرسر ، ایر آر پی۱۴. آماده سازگاری باشیدشرکتی که مدیریت می کنید به طور حتم حدود ۱۰ هزار درصد با ایده یا مفهومی که با آن شروع کرده اید متفاوت است. به این دلیل است که بهترین کارآفرینان و صاحبان مشاغل داروینی هستند زیرا خود را با شرایط متغیر بازار تطبیق می دهند ، یا می میرند. انتظار تغییر داشته باشید و فرایند را بپذیرید ؛ هر شرکتی تغییر می کند ، اما بیشتر نحوه ی سازگاری با آن تغییر است که موفقیت را تعیین می کند. “- اریک کوستر ، DCI15. ایجاد روابط عالیهیچ شغلی بدون کارمندان با استعداد ، خریداران مشتاق ، تأمین کنندگان قابل اعتماد و ذینفعان و جوامع حمایتی نمی تواند زنده بماند. در حالی که محصول خود را می سازید و تمام داده هایی که می توانید در عصر دیجیتال جمع آوری کنید را بررسی کنید ، ایجاد روابط نزدیک و گسترش شبکه خود را فراموش نکنید. همه چیز در مورد افراد در پایان روز است. “- براندون وو ، AdCrafted16. یک مجله داشته باشیدوقتی به راه اندازی شرکتم فکر می کنم ، اولین نکته ای که آرزو می کنم بدانم مفید بودن روزنامه است. نگه داشتن یک مجله به من اجازه می دهد تا افکار خود را سازماندهی کنم ، ایده های مهم را پیگیری کنم و برنامه های جدیدی را طراحی کنم. اگر می دانستم که در ابتدا چقدر مفید بود ، شاید هنگام شروع کسب و کارم به این اندازه اشتباه نکرده باشم. “- جی وو ، بازیابی ابدی۱۷. اشتباهات را بپذیریداگر شما هم مثل من هستید و بسیاری از افراد تجاری مرتبط را دنبال می کنید ، اغلب توییت هایی مانند “۵ موردی که هنگام شروع کسب و کار خود باید از آنها اجتناب کنید” یا پست های مشابه را مشاهده می کنید. حتی ممکن است آنها را بخوانید. اما نکته اینجاست: هیچ کدام اهمیتی ندارد. هر سفری متفاوت است. هیچ دو مورد دقیقاً یکسان عمل نمی کنند. اشتباه خواهید کرد. این حقیقت اگر شما تصمیم بگیرید که از شغل “واقعی” به نفع راه‌اندازی شرکت خود صرف‌نظر کنید، باید حداقل تعداد کمی از اشتباهات تازه‌کارها را انجام دهید. اگر خوش‌شانس باشید، اغلب آنها چیزهایی هستند که آسان است و میتوانید از آن‌ها یاد بگیرید. اما اغلب کارآفرینان در درک این موضوع موافق هستند که چیزهایی وجود دارند که بهتر است برای آن‌ها آماده باشید. واپس نگری قطعا ۲۰ / ۲۰ است – به خصوص وقتی که شما رئیس هستید.

 

برای اینکه اطلاعات بیشتری پیدا کنیم، از گروهی از کارآفرینان موفق خواستیم تا چیزی را که آرزو می‌کنند قبل از شروع شرکت‌های خود بدانند، به اشتراک بگذارند. این درس‌ها را در نظر بگیرید که شما مجبور نیستید روش سخت را یاد بگیرید.

 

 

 

  1. راه اندازی یک کسب و کار استرس زا است

من به اندازه کافی فکر نمی‌کنم که مردم در مورد چالش‌هایی که با شروع یک کسب‌وکار و اینکه ما اغلب هویت خود را به موفقیت و مبارزات خود گره می‌کنیم صادق باشند. ای کاش می‌دانستم که افراد با ذهنیت را از در دور کنم و ابزارهای تمدد اعصاب را زود پیدا کنم. خیلی کم‌تر استرس داشتم.”

* Darrah Brustein، امور مالی و حقوق کودکان | Equitable Payments

 

 

 

۲. از تمام T و I های خود عبور کنید

در هنگام ساخت یک شرکت در طول مدت طولانی، مهم است که همه ساختارهای قانونی که به حاکمیت شرکتی وارد می‌شوند را بدست آوریم و همه اسناد قانونی خود را در اختیار داشته باشیم.”

—Dan Price, پرداخت پایه

 

۳. گذر از آن تقریباً شما را می کشدمهم نیست که چه کار می‌کنید، این کار را از طریق آن انجام خواهید داد. چیزی که باعث مرگ شما نمی‌شود، شما را قوی‌تر می‌کند. چیزی که آنها به شما نمی گویند این است که تقریباً شما را می کشد. ”

– تایلر آرنولد، شرکت SimplySocial

 

۴. به چیزهای کوچک توجه کنید

همانطور که ما به توسعه محصول خود براساس بازخورد مشتری ادامه می‌دهیم، متوجه شدم که چیزهای کوچک تاثیر بزرگی بر روی خط پایین شما دارند. به عنوان مثال، چیزی به اندازه یک پیام ساده به مردم اطمینان می‌دهد که شما نمی‌توانید اطلاعات خود را وقتی که امضا می‌کنند به میزان کمی افزایش دهند، به آن‌ها بفروشید.”

اندی Karuza، brandbuddee

۵. مشتریان را در حال خرید نگه داریداولین مدل تجاری ما یک قرارداد یک طرفه بود و من متوجه شدم که با توجه به هزینه تبلیغات ، مشتریان یکبار برای توجیه هزینه کافی نیستند. اکنون ما این امکان را داریم که در طول عمر مشتری که در مدل ما ساخته شده است ، چندین تراکنش انجام دهیم.- درک کاپو ، مرحله بعدی چین

۶. کمک گرفتن سخت است

هنگامی که شما برای اولین بار شرکت خود را راه اندازی می کنید ، همه هیجان زده و آماده کمک هستند. سپس وقتی نوبت به تکیه بر آنها یا معرفی آنها می رسد ، همه چیز بیشتر طول می کشد و شما از برخی افراد خبری نمی گیرید. پشتیبانی صوتی آسان است ، اما وقتی لاستیک ها به جاده می رسند ، به راحتی خواهید یافت که چه کسانی می توانند و نمی توانند در تجارت کمک کنند. امیدوارم این کار شما را متوقف نکند! “- دنبال کوهن ، Launch.it7. هوشمندانه کار کردن به شما کمک می کند تا زنده بمانیدای کاش می دانستم که برای زنده ماندن به عنوان یک کارآفرین کار هوشمندانه تر و نه بیشتر ضروری است. شما می توانید با کار سخت در دنیای شرکت ها به این نتیجه برسید ، اما بدون کار هوشمندانه مدت زیادی در مالکیت مشاغل کوچک دوام نخواهید آورد.- اندرو شراگ ، مالی شخصی که پول خرد می کند

۸ . برای ضعف های خود استخدام کنید

با خود صادق باشید از مردم بپرسید که احساس می کنید در چه چیزی بد هستید و سپس افرادی را استخدام کنید که در این کارها مهارت دارند. “- Jared Reitzin ، MobileStorm Inc.

۹. بر روی محصول اصلی تمرکز کنید          اکثر استارت آپ ها دارای یک چشم انداز عالی و یک ایده عالی هستند: “این عالی خواهد بود و ما ایده ها و ویژگی های زیادی در این استارت آپ داریم.” فقط بر روی محصول یا کسب و کار اصلی تمرکز کنید ، آن را بسازید و از آنجا خارج شوید! خوب است که تصویری بزرگ از جایی که باید بروید داشته باشید ، اما سپس هر یک از ویژگی ها یا خدمات را یک به یک قطع کنید تا به حداقل محصول اصلی برسید. “- توماس کیلدگارد ، SplashPost10. برای فداکاری آماده باشیداگر در ساختن یک شرکت بزرگ و ماندگار جدی هستید ، باید مایل باشید که برخی چیزها را فدا کنید. تعطیلات در سال اول به احتمال زیاد یکی از این موارد خواهد بود ، بنابراین قبل از شروع ، یکی از آن را بگیرید! “- رونی کاسترو ، ایوان۱۱. موسس بودن تنهاستبنیانگذار بودن بیشتر اوقات افسرده کننده و تنهاست. اما پس از آن ، لحظاتی نیز وجود دارد که همه چیز در کنار هم قرار می گیرد و احساس رضایت بیشتری در جهان وجود ندارد. آماده باشید تا احساسات غلتکی را تجربه کنید و مطمئن شوید که از یک ساختار حمایتی و روال ورزشی برای گذراندن دوران تاریک برخوردار هستید. “- اریک بان ، رسانه Hustle Con12. بر طاقچه تمرکز کنیدوقتی اکثر افراد یک کسب و کار راه اندازی می کنند ، فکر می کنند بزرگ هستند. از نظر اهداف هیچ مشکلی وجود ندارد ، اما عدم تمرکز زیاد بر روی خدمت رسانی به مخاطبان کوچک هنگام شروع کار می تواند در واقع مانع رشد شود. بسیاری از مردم سعی می کنند خدمات یا راه حل های زیادی را به افراد زیادی بفروشند ، نه چند پیشنهاد برای یک طاقچه بسیار خاص. با تبدیل شدن به یک فوق العاده ستاره ، می توانید سریعتر رشد کنید. “- مایکل کوستیگان ، متخصص رهبری جوانان ۱۳. استخدام افراد بزرگ دشوار است.پیدا کردن افراد بزرگ بسیار دشوار است ، چه برسد به استخدام آنها. تفاوت بین امید به ایجاد یک فرهنگ عالی از افرادی که ندیده اید و داشتن یک شبکه شخصی از بهترین افراد ، کلید موفقیت در شروع کار است. قبل از راه اندازی شرکت خود ، وقت خود را صرف آشنایی با افراد بزرگتر در نقش های کلیدی کنید. “-شرام فولادگر مرسر ، ایر آر پی۱۴. آماده سازگاری باشیدشرکتی که مدیریت می کنید به طور حتم حدود ۱۰ هزار درصد با ایده یا مفهومی که با آن شروع کرده اید متفاوت است. به این دلیل است که بهترین کارآفرینان و صاحبان مشاغل داروینی هستند زیرا خود را با شرایط متغیر بازار تطبیق می دهند ، یا می میرند. انتظار تغییر داشته باشید و فرایند را بپذیرید ؛ هر شرکتی تغییر می کند ، اما بیشتر نحوه ی سازگاری با آن تغییر است که موفقیت را تعیین می کند. “- اریک کوستر ، DCI15. ایجاد روابط عالیهیچ شغلی بدون کارمندان با استعداد ، خریداران مشتاق ، تأمین کنندگان قابل اعتماد و ذینفعان و جوامع حمایتی نمی تواند زنده بماند. در حالی که محصول خود را می سازید و تمام داده هایی که می توانید در عصر دیجیتال جمع آوری کنید را بررسی کنید ، ایجاد روابط نزدیک و گسترش شبکه خود را فراموش نکنید. همه چیز در مورد افراد در پایان روز است. “- براندون وو ، AdCrafted16. یک مجله داشته باشیدوقتی به راه اندازی شرکتم فکر می کنم ، اولین نکته ای که آرزو می کنم بدانم مفید بودن روزنامه است. نگه داشتن یک مجله به من اجازه می دهد تا افکار خود را سازماندهی کنم ، ایده های مهم را پیگیری کنم و برنامه های جدیدی را طراحی کنم. اگر می دانستم که در ابتدا چقدر مفید بود ، شاید هنگام شروع کسب و کارم به این اندازه اشتباه نکرده باشم. “- جی وو ، بازیابی ابدی۱۷. اشتباهات را بپذیریداگر شما هم مثل من هستید و بسیاری از افراد تجاری مرتبط را دنبال می کنید ، اغلب توییت هایی مانند “۵ موردی که هنگام شروع کسب و کار خود باید از آنها اجتناب کنید” یا پست های مشابه را مشاهده می کنید. حتی ممکن است آنها را بخوانید. اما نکته اینجاست: هیچ کدام اهمیتی ندارد. هر سفری متفاوت است. هیچ دو مورد دقیقاً یکسان عمل نمی کنند. اشتباه خواهید کرد. این حقیقت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا